NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-12-11

Snart är det bannejemej 2007. Vad modernt. Dessutom mycket snyggare än 2006.

Anyhow, anledningen till att jag bloggar nu är att jag idag blev väckt av ännu en arbetsgivare. Samtalet resulterade i att jag nu har 4st olika jobb! God damn. Dock är det här sista inte något spännande eller nytt, det är rent av det kassaste av mina jobb, om man tänker på arbetsförhållanden och kulhetsfaktor. Det ligger jämsides med Shell i lön... Det är iaf Benders jag ska jobba på. Crap! Vill ju egentligen inte tillbaka dit, men vadfan ska man göra. Det är ju $$$.

Jag måste fan börja söka ett jobb jag vill ha nu...Det sköna är att jag inte har någon stress och jag går inte på bidrag undertiden jag letar efter ett bra jobb... Men fan. Jag vill ju resa med...Och plugga? Tänk om man hittar drömjobbet nu - Heltid. Då kommer jag ju aldrig kunna resa.. Humpf. Får nog ströjobba ett tag till.


Det var längesen jag skrev en sammanhållande text med snygga och korrekta meningar nu.
Folk som inte känner mig och bara läser lär ju tro att jag är dyslektiker.

Idag är jag iaf ledig, imorgon blir det Shell och på onsdag blir det Benders. På Lördag och Söndag blir det Liseberg, bara att hoppas på att skolan ringer så får jag chansen att jobba på alla fyra ställen på en vecka!



2 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

Jaa... Hoppas,hoppas att skolan ringer så du får slita arslet av dig ;P Eller INTE! :)

Monday, 11 December, 2006  
Blogger Erika sade...

jag tycker att 2006 är snyggare, fast du är väl bättre på sånt (uhm).

oho, benders är ju bra för hälsan. höhö. ska du jobba natt nu igen?

Monday, 11 December, 2006  

Post a Comment

<< Home