NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-12-07 - Going Wii Hunting.

Imorgon släpps Nintendo Wii.
Jag tänkte försöka slåss med alla andra som vill ha det imorgon. Men jag försöker använda min hjärna och mitt körkort för att åka till en plats som västtrafiksberoende kids inte kan nå. Nämligen ONOFF i Sisjön. Åker med pappa till jobbet imorgon, lånar bilen och ska enligt planen vara på plats lite mer än två timmar innan butiken öppnar. Redo med kontanter och spring i benen... Räknar med stenhård fight och jag tänker ut planer redan nu... Ska man springa direkt till en sömnig säljare? Eller ska man kuta direkt till kassan? Siktar förmodligen på en säljare för konsollerna lär dom inte ha i butiken...

Paket med Nintendo Wii konsol + spelen Wii Sport och Legend of Zelda:Twilight Princess samt en extra handkontroll. - 3799:-
Wish me luck!



3 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

good luck geek!

Thursday, 07 December, 2006  
Blogger Adam sade...

Neeeerd!


good luck

Thursday, 07 December, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

Glöm inte hjälm och knäskydd! Vill höra allt om jakten imorgon ;P

Thursday, 07 December, 2006  

Post a Comment

<< Home