NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-12-02

December har börjat. Känns konstigt med vädret bara...


Idag är jag sjukt opepp på att jobba igen, en smygande bakishuvudvärk och allmänt jättetrött...Det är "tur" att det är dåligt väder dock = Mindre folk på liseberg...

Igår var i alla fall jävligt najs. Var på after work och käkade och drack mycket öl. Sen blev det ju lite "klubb" av rumpan bar. Ännu mera öl. Sen drog vi vidare till mangel. Blä för att vara ute i Kungsbacka. Det är så jävla hemskt...

Min helg:

* Bil till jobbet nu (thank god for that)
* Jobba
* Åka hem till Sanna och käka thai och se på film och SOVA
* Upp och åka till liseberg
* Åka hem
* Gråta men vara lite rik



3 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

Var SOVA med stora bokstäver en pik mot mig? ;P haha!
Vi ses snart kompis!

Saturday, 02 December, 2006  
Blogger Laurencia sade...

va e de du gör på liseberg nu igen? säljer sill? Vi måste dit och HÄLSA PÅ!

Saturday, 02 December, 2006  
Blogger maua sade...

Jag säljer korv och sill och senap och tar gärna emot besökare! I mån om tid :P

Angående sova så var jag bara jättetörtt, men vi fock sovit rätt mycket ändå jue!

Sunday, 03 December, 2006  

Post a Comment

<< Home