NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-11-30

December imorgon! Spännande. Då måste jag köpa en chokladkalender. Det är inte långt kvar nu tills man fyller år, till julen, till ÅRE! Till nyår och till thi grand finale: Val Thorens!

Jag låter mig inspireras av annie och kör en "Dagens Tanke!":
Är det allmänt accepterat att dricka kaffe på toaletten? Tidningen får man ju ta med sig, mat får man inte ta med sig... Så hur är det med kaffet? Jag uppmanar till debatt i kommentarerna!
Idag har föresten varit en dag i arbetsmyrans tecken. Har jobbat på Shell hela dagen. 8-20. Vi har inventerat. Således räknar varenda liten JÄVLA pryttel i affären. Det har varit jobbigt men ganska så roligt ändå. Eller, man har ju gjort värre saker! - Tog lite kort som jag ska lägga upp på bildan nu. Bara för att.

Inatt blir jag fylletaxi för Sanna Fors och Co. Ska in till Sticky och hämta dom. Funderar på att åka in lite tidigare så man kan hänga lite där. Fast frågan är hur kul det är när man är nykter... Det är ju inte "chill" där ikväll...

Ovanligt genomarbetad blogpost ikväll. Se där ja!



4 Kommentarer:

Blogger tess sade...

personligen hade jag känt mig jävligt skum och äcklig om jag hade druckit kaffe på toaletten.

Thursday, 30 November, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

Håller med tidigare.
det känns lite skumt att inta någon som helst föda/vätska samtidigt som man är på toaletten.
Fast man sparar ju tid, har man tur rinner det rakt igenom.
Tid är pengar!
Tack för skjutsen, ännu en gång :)

Friday, 01 December, 2006  
Blogger Annie sade...

nejnejnej, ingen kaffe pa toa! Da ger man efter och erkanner toaletten som ett Rum. Det ar en acklig jevla toa, och det finns inget trakigare an o va dar! Inge kaffe. Da kan man lika garna borja inreda med fotpall o krukvaxter o prydnadssaker o armstod pa toastolen osv. Nene, de ska va trist pa toa sa man gar darifran ASAP!

haha sorry, blev lite engagerad dar. Men faktiskt! :p hatar toaletter.

Friday, 01 December, 2006  
Blogger Erika sade...

nej usch. inget kaffe på toan... enda gången det är lite okej är när man har fruktansvärt bråttom till bussen och måste hinna få i sig kaffet...
ursäkta att jag störde er när ni fikade förresten... jag började bli lite smått hysterisk :P. hoppas det är okej...

Saturday, 02 December, 2006  

Post a Comment

<< Home