NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-11-20

YOUR CONFIRMATION NUMBER IS: --------

You will need this confirmation number and VALID ACCEPTED FORM
OF PHOTO ID(as detailed below) at check-in to receive your boarding card.

ITINERARY/RECEIPT - All times are local.

PASSENGERS
1. EMIL MAURITZSON ADT

GOING OUT
From Gothenburg City(GSE) to London Stansted(STN)
Tue, 21Nov06 Flight FR965 Depart GSE at 10:15 and arrive STN at 11:10



COMING BACK
From London Stansted(STN) to Gothenburg City(GSE)
Thu, 23Nov06 Flight FR968 Depart STN at 18:00 and arrive GSE at 20:55





Detta betyder att jag åker till london imorgon bitti! Ska hälsa på lovely annie!
Tar med min kamera så bilder kommer förmodligen på torsdag =)



2 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

Ha det underbart =)

Tuesday, 21 November, 2006  
Blogger Erika sade...

jaha, nu är du i london. jag är suuuperavis. (det spelar ingen roll att jag redan varit där, jag vill dit igen)

Tuesday, 21 November, 2006  

Post a Comment

<< Home