NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-11-18

Yo. Igår var jag i varberg med Pierre och Malin, vi gick i affärer och var lite cepiga, jag köpte kalsonger och ett skärp. Ojea. Sen käkade vi kebab på Campino som var sådärgod.

Sen på kvällen åkte jag till Sanna Håå och tittade på film med henne, mysigt! Vi såg the Illusionist, det var ingen film att se när man var sömnig, men den var braaa.

Nu ska jag åka och jobba om en timma, first day @ work. På liseberg. Kommer förmodligen vara jävligt mycket folk, men det är ju trevligt! Svårt som attan att veta hur man ska klä sig... Bra start idag med 9+ ute dock. - Dock så insisterade mamma just precis på att köra mig in till Göteborg nu, väldigt skönt och totalt onödigt men hey. VART ÄR MIN IPOD?!



5 Kommentarer:

Blogger maua sade...

dock dock dock dock dock dock dock

Saturday, 18 November, 2006  
Blogger Erika sade...

docka? =)

jobbar du på liseberg?! varför har du inte sagt något?
är det julöppet nu då?

Saturday, 18 November, 2006  
Blogger tess sade...

jag visste inte heller att du jobbade på liseberg, vad gör du där?

Saturday, 18 November, 2006  
Blogger maua sade...

jag är hemlig som fan, jag säljer korv och sill =)

Saturday, 18 November, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

kebab på campino skall ätas med mild sås för att smaka godast.
Så om du inte åt kebaben med mild sås failade du!

Saturday, 18 November, 2006  

Post a Comment

<< Home