NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























great, just great.

Hmmm jaaa. Tittar på klockan... 04:38. Har varit vaken sedan kl 0300. Jag vet det för 0300 var första gången jag hörde ekot på nattradion.

Passande att man blir sjuk natten till långa-jobb-dagen. Jävla skit. Just nu är jag pigg. Förmodligen kommer jag sova som en sten när mobilen börjar blippa om några timmar.

Jag har inte längre något hopp om en bra helg. Fan. Fast allt detta tar inte bort att jag hade en bra kväll för att antal timmar sedan. Glömde nämna att jag bokade 4 biljetter till Alexisonfire som ska spela på Pustervik typ den 26:e November. Yeah. Inte för att jag diggar dom jättemycket, och sista skivan är faktiskt rätt dålig... Men. När ett (hmm inte hardcore... men TYP) spelar i Göteborg, och biljettpriset är 100kr är det ju synd att banga!



2 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

det nya albumet tar ett tag att komma in i! men det är grymt och dom kommer troligen lira massa gammalt med så!

Thursday, 12 October, 2006  
Blogger Erika sade...

haha du är så vuxen så, lilla kaffepojke ;).

Thursday, 12 October, 2006  

Post a Comment

<< Home