NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Favoritalkohol: Sol
Favoritfärg: svart i vitt kanske.
Framtidsplan: Lycklig med sällskap tack.
Tre prylar till en öde ö: Machete, tändstål och nått mer.
Vilken sagofigur skulle du vilja vara: Jack.
Är du vegetarian eller vegan: niet.
Hur många har du kysst: har ingen lista till skillnad från andra.
Hur många piercings har du: nill.
Tre saker du skulle vilja ha: Flickvän, ett roligt jobb och lägenhet i göteborg. i den ordningen.
Något alla vet om dig: vet inte, you tell me.
Vad blir du glad av: party!!.
Vad blir du ledsen av: när fest blir inställt, djupa saker här, pass på.
Vad gör du när du blir ledsen: Ritar och heter töntiga grejjer på msn. wow.
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar: En mobil köpte jag nyss.
Favoritpasta: eh.
Vad var det senaste olagliga du gjorde: När jag åkte till usa och körde in ett stort flygplan i ett av wtc-husen..
Varför gjorde du det: Gillar inte det sättet usa kör med allt o alla.
Vad längtar du till: Alltid till något.
Vad har du på mackan: Skinka, ost eller marmelad. Inte i den ordningen.
Favoritsnabbmatställe: Vet inte.
Vad har du i glaset: Kaffe eller cocacolaa.
Bästa hysset du har gjort: Alkodebuten skulle jag tro.
Bästa hang-outet: har ingen.
Favoritsläkting: hmm.
Favoritte: earl grey kanske.
Favoritglass: Vilka tråkiga frågor!
Vilken film får dig att gråta: The Notebook.
Vad är skönhet: Skönhet handlar ju om ett tilltalande yttre.
Om du fick 1 miljon: Resa eller investera. 1 miljon är rätt lite.
När grät du senast: Vet inte riktigt.
När skrattade du senast: Jag skrattade nu när jag tänker på Bob Saget.
Vad är du rädd för: THE GOVERNMENT.
Vacker människa: Massor till det yttre...
Klok människa: Thomas Ravelli, nä inte vet jag.
Meningen med ditt liv: Förmodligen ingenting.
Vad åt du till frukost: 5 ostmackor och en kopp kaffe, and counting.
Vem tycker synd om dig: Mina vänner ibland kanske.
Vem tycker inte om dig: Hmm...
Varför är du bra: Nu är jag inte det. Nu är jag bara negativ.
Gillar du svarta kläder: Som fan, så länge inte hela outfitten är svart så är det fancy as hell.
Vem hade du senast en seriös pratstund med: Sanna Forsen! Yeah.
Ord du missbrukar: Tror inte jag har något, inte strålande iaf, en gång på tappen kom det en kille och undertiden som han handlade sa han säkert strålande 6 gånger, och då köpte han typ en bulle och cigg.
Brukar du svära mycket: Det är coolt att svära.
Största misstaget som du begått: Rent materiellt så var det nog när jag sprängde framrutan på trucken på benders, genom att kasta en 2kilos sten rakt in i den..ehm. .
Har du pojkvän/flickvän: JA HON ÄR UNDERBAR... nej..
Är du kär: Nej
Vill du gifta dig: Ja på ett litet ställe långt bort.
Hur tidigt stiger du upp: När jag behagar allt som oftast.
Är det bra eller dåligt: Asbra.
Vem/vilka vet mest om dig: Vet inte jag är en lyssnare.
Gillar du att slåss eller: Frågan är skönt ställd. Men jag är nog i behov av en fight club kanske.
När var du senast riktigt full: Jag har svårt att bli drängfull, jag spyr bara innan det händer. så jävla inte hårdrock.
Hur många timmar sover du per natt: Minst 8.
Är du sexuellt frustrerad: Nej det går så bra så. Eh
Kan du stå på händer: Njea.
Favoritserie: LOST. Åh!
Gröna eller röda äpplen: Mitt emellan. Inte dom cepegröna iaf..
Senaste hångel: På Kontiki.
Rolig film du sett nyligen: Kommer inte ihåg.
Bästa egenskaper: Rolig ibland.
Bästa barnprogrammet: Kalle Anka när gizmokvak var med, då jävlar.



2 Kommentarer:

Blogger tess sade...

det heter antingen sepe eller cp, och bara gamlingar får ont i höften XD

Friday, 20 October, 2006  
Blogger Erika sade...

alltså jag brukar alltid bli skitirriterad på dina svar på sånt här (när jag orkar läsa that is), men idag tyckte jag bara att det var så rätt... det KAN bero på att jag har en hata mig själv big time-dag och då är ju alla som inte är jag rättså jättebra, men ja, det var bra liksom.

och så tänkte jag lite på smset du skickade... att jag inte är vid datorn så mycket längre och så...när jag fick det funderade jag en stund på varför jag brukade sitta vid datorn så vansinnigt mycket och kom inte på något... sånt här får mig att minnas det. för det finns så mycket trevligt folk att prata med för det mesta.

ja, det var vad jag ville säga (jag borde verkligen sitta vid datorn oftare...det är jobbigt att få sånna här häva-ur-sig-allt-på-en-gång-moments :P)

Friday, 20 October, 2006  

Post a Comment

<< Home