NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-10-09




Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Näe.
Vilken årstid tycker du bäst om? Just nu är jag skiglad att det är höst, sen diggar jag vintern som fan (om det är snö), våren är ju bara underbar och sommaren är ju typ likadan. Oj, vad positiv jag är.
Brukar du sjunga i duschen? Typ inte.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Icehockey!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte.
Vad är viktigast för dig? Klassiker; att jag mår bra.
Laddar du hem musik och film från Internet? Nästan bara musik.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Resa så länge som möjligt.
Vad är det bästa med julafton? Att man bara får mysa och gå omkring och käka goda saker.
Tänker du mycket på ditt utseende? Klart man gör?
Vad får dig att slappna av? Att ligga i min säng och lyssna på musik.
Är du skyldig någon pengar? STUDIEMEDELSNÄMNDEN, typ.
Är du mörkrädd? Nä - Come and get me monsters. Så det händer något. Typ.
Vilken färg är snyggast? Två färger i kontrast, typ svart och vitt, eller svart och rött. Välj någon.
Tycker du matte är svårt? Inte matte A och B.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Jo det är klart. Jag har ju hellre en ziptröja som det står Adidas på än BATISTINI, så det är jätteviktigt ändå, allt annat är ljug.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? $$$
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Mellan 9 och 11.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Tror jag sväljer den...
Har du piercing? Negative.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej bara jobbiga skojbråk. Hah.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Vet inte.
Läser du ofta böcker? Nej. Jag har lånat om 1984 3st gånger nu...
Vad föredrar du för sorts filmer? Bra filmer.
Vad slösar du mest pengar på? Har inte haft pengar att slösa på jättelänge, förmodligen elektronik. *geek*
Vill du gifta dig? Klart.
Vill du ha barn? Klart.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? LOST, Entourage.
Vilka länder har du varit i? Sve, Dan, Nor, Gre, Skottland, Aus...Glömt några kanske.
Solar du ofta? Näee blev lite för lite i sommar.
Är du bra på att laga mat? När jag försöker misslyckas jag sällan.
Var badar du helst? Där det är varmt och gott.
Vad dricker du för alkohol? Det mesta, föredrar Sol.
Vilka djur är du mest rädd för? Vattenormar. UÄÄ.
Vad tycker du om monarkin? Bra PR för Sverige. Jävligt dyrt i drift = Vet inte.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej :( Herregud vilken mes jag är.
Vilken kändis är hetast? Brad Pitt
Gillar du att dansa? Ja det är skoj!
Är du flygrädd? Nope.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra och dåligt.
Vad dricker du helst när du är törstig? Töntig fråga. Jag vet inte. Vatten?
Vilken är din favoritglass? Rocky Road atm.
Tror du på ett liv efter döden? Nej, såklart inte.
Vilket kaffe sörplar du helst? Svart vanligt kaffe.
Vilket mobilmärke föredrar du? SonyEricsson = bra mjukvara. Motorola = Platt hårdvara.
Vill du gå ner i vikt? God damn no.
Vad har du för personlighet? Cepe, glad och ledsen ibland.
Tycker du om sushi? Jo!
Tror du på livslång kärlek? Förhoppningsvis.
Vad äter du helst när du ser på film? Toffefee och för mycket Premiercola. Hos Helenius.
Lever dina föräldrar tillsammans? Japp
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja.
Har du tandläkarskräck? Inte mer än vanligt.
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Morgon, om man får gå upp när man vill. Fast nee. Kväll kanske. Jag vet inte.
Vilken hårfärg har du naturellt? Blondie
Biter du på naglarna? No.
Hur ofta motionerar du? Va?



0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home