NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-10-02 - Shell

Idag handlar allt om shell, inte så konstigt egentlige, har ju inte hunnit med så mycket annat, började 08.00, fick springa till tappen för jag hade planerat att vara skitpunktlig, men så hade ju pierre lånat min cyckel så schemat blev lite förvridet, beskyllde iaf chefen för att deras klocka gick 5 min före när jag kom fram, tur att jag hade rätt. Boh.

Det tog iaf en timma innan jag fick en blå shelltröja SOM NI KAN SE HÄR och började ta kunder, gick jättebra efter några stycken, gjorde en del nybörjarmisstag men sen sålde jag både lotter och rätta bingobrickor (diggar att kalla dem brickor). Well well.

Nu när jag jobbat idag, och dessutom fått timmar för denna veckan (Tis 1430-22 Ons 9-19 Tors 1430-22) Så är jag så glad, så jag tänkte hamna på noll igen genom att åka och handla en ny mobil. Hewhew, tänkte först försöka sälja min gamla till min mamma. Får se om jag lyckas, hennes pajjade så det gäller ju fan att ta chansen.

Jag vill resa!



3 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

Dom som vet vilka det är har rätt och veta det =P men det finns lite muppfolk jag inte har lust att utelämna min vänskapskrets till, speciellt för er egen skull...

Tuesday, 03 October, 2006  
Blogger Adam sade...

va var det för fel på den andra mobilen? nåja hoppas du kommer njuta av din telefon i 11 månader :)

luck-telefoner går "alltid" paj! alltid!

puss hej

Tuesday, 03 October, 2006  
Blogger maua sade...

den andra var för jävla tråkig!!! men framförallt var den tjock, ser fult ut i brallan och kännsjobbig!.

Tuesday, 03 October, 2006  

Post a Comment

<< Home