NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Åkte och handlade lite på Åsahallen förut, skulle köpa lite mat och så ett 6-pack 2.8or till pappa... Fan vad lack jag blev när jag fick visa leg på jävla 2.8or.

-Har du leg?
-Men skojar du eller?
-Nej det är 18 år på dom här med
-Självklart har jag leg (JAG ÄR SNART 20 FÖR HELVETE JAG HATAR DIG) Ville jag säga. Suck.

Det var något mer jag tänkte klaga över, men jag kommer inte på det nu. Bäst att inte försöka komma på det kanske. Är lite aggro nu. Vet inte riktigt varför.

Göta Film ringde idag och sa att dom inte skulle spela in på dom datumen jag var ledig på. Tråkigt. Dom skulle iaf ringa när dom behövde folk. Wellhell.



3 Kommentarer:

Blogger tess sade...

åh herregud, du är snart 20.

Tuesday, 26 September, 2006  
Blogger Adam sade...

haha, du ä ser fortfarande ut som du är 17 haha :D

Wednesday, 27 September, 2006  
Blogger Pierre sade...

De é vi två som ser ut som gamlingar Maua! ;)

Wednesday, 27 September, 2006  

Post a Comment

<< Home