NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























bdråaligt

Jobb idag, gott med kort dag. Blev krasslig inatt så det var lite jobbigt ändå. Lång dag imorgon, 8-18, sen fest hos lina och sen utgång! Jobbet på lördag blev inställt så nu blir det helkväll. Kommer förmodligen gå på alvedon, eller så räcker det med alkohol. hihi.

Imorse ringde Shell och frågade hur det hade gått för mig sedan jag var där på intervju förra gången, i och med att ÖoB gjorde misstaget att inte anställa mig varj ag ju då avalible för en liten chat. Så därifrån kom jag precis. Med mig hem har jag ett muntligt avtal om att jobba varannan helg/kvällar och extra när jag inte jobbar på Åsaskolan. För på Shell fanns det tydligen alltid arbetstillfällen! Så det är ju bara att tacka och ta emot. Allt gick föresten så jävla fort (börjar 8.00 på måndag) så jag glömde fråga om lönen. Hmmm. Men jag vet att dom ligger högre än på Överskottsbolaget. Så detta blir nog väl! Snart kan jag åka till annie-i-london med gott samvete! WIIII!



1 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

tror hon har gift om sig eller nått skedd, hon heter jan merrick nu för tiden..och fan japp, yeah! ha. whoop. glömde av allt du skrev till mig men ee yeah ha!

Friday, 29 September, 2006  

Post a Comment

<< Home