NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-09-24 - Yeah

Hann allt squeeza in lite fest mellan fikat med sanna och bokmässan med erika! Efter fiket gick jag upp till heleniusarna och kollade på idol och käkade hemmagjort daim-tårta som Sanna hade gjort, jättegod! Good job sister!

Sen planerade jag att gå till stationen och ta bussen hem, så jag gick med tunga steg mot dörren i lägenheten, men så ringer beccaboo och så tog jag tåget till göteborg istället. Sweet. Så där inne blev jag introducerad för hennes polare och den berömda vattenpipan! Yeah. Sen var det tåg hem som passade med sista bussen till åsa. Så jag kom hem runt 4 någon gång. Sen ringde klockan 07:38 igen. Dags att gå till bokmässan! Svor som fan över allt när jag vaknade men jag kom allt igång. Bokmässan var kanon! Vg+ i slutbetyg.

Igårkväll (söndag nu) så orkade jag i princip med tv i en halvtimma, en öl och så slocknade jag i min säng. 12 timmar senare ska jag nu käka frukost.
Later!



2 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

WIKID!!

Sunday, 24 September, 2006  
Blogger Laurencia sade...

yay! vattenpipa!

Sunday, 24 September, 2006  

Post a Comment

<< Home