NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-09-17

Yes. Klockan 08:13 idag lade jag min röst i valet 2006.

Anledningen till denna tidiga timme är att jag la up röstsedlar till Piratpartiet. Puh. Fan vad byråkratiskt hela röstningsprocessen är. Stod i en kö och när jag kom fram så sa dom "men du är ju ungdom! Då får du stå i den kön" Sen lämnade jag in tre kuvert och så var det två personer som satt och grejjade, så la en av dom i kuverten i tre lådor, och så sa den som la i "blå" (så gjorde den andra ett streck i en blå ruta på ett papper, sen sa den som la i "gul" (så gjorde den andra ett streck i en gul ruta på ett papper, sen sa den som la i "vit" (så gjorde den andra ett streck i en vit ruta på ett papper, sen var det var klart sa dom.



3 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

jag han inte rösta! fuck! men men, verkar som (enligt min pappa) att fel parti vann. Nåja

Monday, 18 September, 2006  
Blogger maua sade...

Jasså. Jag tänkte att din pappa var moderat jag...

Monday, 18 September, 2006  
Blogger Erika sade...

HALLÅ VARFÖR BLOGGAR DU ALDRIG?!

Wednesday, 20 September, 2006  

Post a Comment

<< Home