NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-09-06

Inatt sov jag hos Pierre. Vi bryggde kaffe så vi skulle vara pigga, men vi orkade oss precis igenom en film. Sen somnade jag. Sen så vaknade jag igen och var pigg. Kaffet hade kickat in. Så vi låg och skruvade oss (i olika sängar) ett bra tag. Sen lyckades jag somna.

Idag har vi haft det tråkigt på dagen, spelat datorspel och tröttnat många gånger. Jag har haft dåligt samvete och "mått dåligt" över att jag inte har något jobb...Men det blev lite bättre när jag räknade ut vad jag kommer få i lön nästa löneperiod. Skönt med liten inkomst iaf. Speciellt när man bokat resa till Val Thorens och köpt dyra kläder!

När jag ändå pratar om min jacka IGEN så kan jag ju rapportera i från fältet. Var precis ute i ösregnet och prövade min jacka. Så jävla gött! Blåst och regn är en lätt match för min fina jacka. Däremot stod inte jeansen emot så mycket väta =) Ett citat jag ALLTID hatat, typ fram tills nu är "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" - Det stämmer fan!

Jag skrattade förut. Jag upptäckte en röksvamp (inte en knarksvamp) utan en svamp som ryker om man trampar på den... Så testade jag ju självklart. Det roliga blev när svampen spydde ut brun sörja, istället för att puffa ut rök. Stackarn hade glömt köpa regnkläder och vart blöt.

Nu vankas det snart idol. Det är jätteroligt. Jag tycker mindre och mindre om mitt hysteriska skratt, som på senare tid har börjat gå mer och mer mot det gälla hållet.

Över och ut.



0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home