NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-09-04

1. Var hittade du den här listan?
Sannas blog
2. Var är dina föräldrar födda?
? och ? - Sverje
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Hmm. NetLimiter kanske.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Naam.
5. När badade du i en pool senast?
Hmm. Vet inte. Kanske hos henke typ förra sommaren.
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
No.
7. Hur många barn vill du ha?
Inte funderat! Två tror jag, med hyffsat liten skillnad.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Toplistemusik. Majoriteten av den musik, som Sann Bråding presenterar i P3 om helgerna.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja, Piratpartiet.
10. Vad har du för TV-kanaler?
Det med Boxer.
11. Har du åkt moped någon gång?
Dude, ja!
12. Har du busringt någon gång?
Well yes!
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nope!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja det tror jag allt! Men ALDRIG fallskräm själv första gången, som Kim gjorde i AUS. Det är fan Pure Madness.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Australien är långt bort!
16. Har du en egen trädgård?
En liten gräsplätt på baksidan, men den är ju inte direkt min egna.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family Guy!
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Nej!
19. Badkar eller duschkabin?
Duschkabin.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Orkar inte tänka tillbaka men jag såg Varannan Vecka idag på DVD och den var jättebra!
21. Favoritpizza?
Kan inte käka pizza. Det är hemskt.
22. Chips eller popcorn?
Finns olika lägen, popcorn hos pierre är ju som snö på vintern!
23. Vilken färg på läppstift använder du?
....
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
What? Nej.
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Hah, nej.
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Hmm.. Jo Sanna Helenius på Garlic, varsin big fat sallad.
28. Favoritchoklad?
Vet inte, inte så insatt!
29. När röstade du senast?
Inte gjort.
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Long time ago!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Inte direkt en pokal. Jag vinner sällan.
32. Är du bra på matlagning?
Inte i sverige. För här köper man aldrig grejjerna själv och planerar. Det gör mamma, med andra ord är jag nog dålig på att spontant laga något gott av olika saker.
33. Klarar du att tanka själv?
Ja, med en viss ansträngning.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej.
35. Pepsi eller Coca Cola?
Känner ingen skillnad. Vet detta för jag har gjort blindtest. Båda är JÄVLIGT goda dock.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Nej.
37. Vad var det senaste du handlade?
Hmm. En mosbricka med räksallad och en coca cola. Tack Lill Amandas för att ni finns där för oss som fill ha fylle/bakfyllemat!
38. Har du kräkts offentligt?
Hmm i någon buske någonstans ja. Men inte direkt på öppen gata.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Mångmiljadär. Fast jag har ju aldrig varit kär så jag vet inte.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Vet inte.
41. Har du ringt något betalnummer?
Nope det tror jag ej.
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Det är svårt. Inte för att jag har ett riktigt ex men.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Kommer ej ihåg!
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja, jättemycket!
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Du har kommit till IQsvar som tillhör noll sju noll två ett fyra sex tre nio noll, var god tala in ett meddelande efter tonen. SATAN att jag loosa min underbara gamla inspelning från mitt Teliakonto. Den spelades in innan jag gått igenom målbrottet och lät såhär: "Tja, du har kommit till mauas mobil, jag kan tyvärr inte svara just nu men ring upp om en stund, herrå."
46. Vad har du i din väska?
Hårspray. Det enda som ligger kvar efter urplockningen.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Tar fram mobilen, den trådlösa telefonen, kontrollen till förstärkaren och kontrollen till datorn, lägger dom på en stol, fäller ut min bäddsoffa och väljer musik i iTunes!
48. Vad är du tacksam för idag?
Lill Amandas som sålde mig god mat.



0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home