NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























06 - 09 - 30 - 02:22 - oktober sprang förbi

Jaa. Sista oktober idag. Shit den här månaden gick fort!

Iaf. Idag hade Lina 20årsförfest/inflyttningsförfest! Kanonskoj, allt övergick dock i ett litet antiklimax när bordet rasade samman och stackarens födelsedagsglas gick sönder :(

Meen. Jag trotsade min sjukdom och tog mig till förfesten. Jag hade bestämt mig för att ta bussen till åsa när de andra tog tåget till gbg. Men det blev ju så jäkla skoj och jag fick en öl och lite vin av oskar (linas snubbe, skön kille) så jag följde med in till gbg. Men väl där tänkte jag "vem fan försöker jag lura egentligen"....Min röst hade nämligen fallerat under kvällens gång, resultatet är 95% nedsatt röst. Jag kan piipa fram om jag verkligen vill säga något, och då gör det ont. Kul.

Passande att jag ska på två nya jobb de närmaste tre dagarna. Uaa..

Har en konstig känsla nu. Det känns som jag har lite feber, sitter och småfryser nu när jag skriver här, men det känns skönt! För jag kommer ihåg gårnatten, den var hemsk och jag låg o svettades och var varm som faaan. Blä.

Nu orkar jag inte skriva mera, kommer nog med en rapport imorgon om mitt humör, för den som bryr sig.

Godnatt



3 Kommentarer:

Blogger maua sade...

eller så är det september...

Sunday, 01 October, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

Haha, du ligger en månad före grabben ;) Lite oftare uppdateringar förresten? =)

Monday, 02 October, 2006  
Blogger maua sade...

Haha. Jo men jag gjorde ju ett bloggrace för några dagar sen, ska blogga nu när jag har något att rapportera om :P

Monday, 02 October, 2006  

Post a Comment

<< Home