NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-08-13 - Krogen

Oja. I går så satte vi kurs mot Göteborg med buss från Åsa, det gick ju bra, inte. Bussen missade tåget med typ en halvminut. Så vi blev lack som satan. Men till slut fixade vi en ride in till gbg, det kostade oss 300 spänn, tack Västtragik. Väl inne stod vi i kö till gamleport i typ en halvtimma. Inga problem att komma in. Hundra spänn i inträde. Uah. Pierre hade bara 100kr med sig in till gbg, och det betalade han taxin med, så jag fick låna ut 100 spänn så han skulle komma in. Så jag hade inga pengar när vi väl kom in. Men det gjorde inget, "in fact" så var det nog jävligt bra. För jag har mått så jävla dåligt i natt och nu. Jag drack ändå jättelite på förfesten! Helt wierd, tur att jag inte bäljde i mig alkohol där som sagt. Tror jag har kommit på en ideé till en affärsverksamhet: Springa omkring och sälja vattenflaskor till folk på stan, som är på väg hem från krogen, typ på stationen i gbg och kba. Det finns ju inget vatten på hela vägen hem? Det är oaccetabelt egentligen. Föresten så mötte jag och Pierre Erika inne på Gamle Port, hon fyller år idag (grattis) och kunde således gå in på krogen efter 00:00. Alla hade ball och vi dansade på trancegolvet i vanlig ordning! Sweet!



2 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

låter som en riktigt ball och lyckad kväll haha. att allt skall vara så jävla mekkigt, det är bättre när man har gångavstånd till stan haha..

cheers mate!

Sunday, 13 August, 2006  
Blogger Erika sade...

(tack) :)

Sunday, 13 August, 2006  

Post a Comment

<< Home