NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-08-10 - AMS

Idag ska jag till Arbetsförmedlingen, är det någon som vet varför man förkortar detta till AMS? AFM är ju en bättre förkortning. Men dom har väl något smart med det där. Iaf känns det töntigt att gå dit, som en liten övervakare... Men man måste ju visa att man aktivt söker jobb (övervakare?) så man kan få bidrag senare. Det är inget jag vill ha! Vill kunna känna det, att jag aldrig gått på bidrag. Får se hur väl det blir med det. Iaf så har jag kämpat mig upp nu jättetidigt på morgonen, klockan ringde 8:30. Nu är klockan en timme mer än det. Såg att öppet hus är mellan 13-14:30. Ska bara åka dit och säga, hej jag söker jobb, bra va, Heeeej. Hoppas det blir bra.

Undrar ifall någon bryr sig om detta, antagligen inte. Jag kan inte ens säga att jag skriver detta för mig. För jag hade mått lika bra även ifall jag hade hållt käften. Jag har inget att göra. Borde nog gå ner och göra frukost, men en trivialitet kvarstår:

Ska jag dricka grönt kinesiskt te (jävligt gott) eller kaffe? (gör mig inte trött)... Det lutar åt te hemma och kaffe i kba. Hmmm. Återkommer med en rapport senare kanske.

Later



3 Kommentarer:

Blogger Erika sade...

AMS står för arbetsmarknadsstyrelsen ^^

Thursday, 10 August, 2006  
Blogger Adam sade...

porr

Thursday, 10 August, 2006  
Blogger maua sade...

Erika: Du har rätt. Bevis på detta:

http://sv.wikipedia.org/wiki/AMS

Friday, 11 August, 2006  

Post a Comment

<< Home