NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-08-06 - ###- Numbers ###

Idag har vi haft kalas för min bror, han fyller 30 år imorgon! Grattis till honom.
Kalaset var väl trevligt, dock var jag lite sur för jag missade Tiger Lou på frihamnspiren idag! Fan! Skulle jävligt jävligt jättegärna viljat sett dom (han). Missade även Firefox AK och Slagsmålsklubben =( Well. Inspirerat av annie så firar jag idag min 100:e post på denna blog! Yaya! Klockan är dessutom 22:22 nu. Massa nummer! En grejj till. Ska se på film efter jag har publicerat denna blogpost, titeln på filmen då? Million Dollar Hotel! Ännu mera siffror. Oh yeah. Ser att den bara har fått 5.4 på imdb. Trodde den skulle fåt bättre, men vafan, Milla Jovovich (snygg) är ju med i den.



2 Kommentarer:

Blogger Erika sade...

HONOM heter det.
jag ska också titta på film, men kan inte välja... stolthet och fördom eller elizabethtown... hm, kanske ska kolla poängen på imdb (och självklart ta den som får lägst eftersom att jag inte tycker samma som folk som röstar där, haha)

Sunday, 06 August, 2006  
Blogger maua sade...

det där med imdb låter som du... men jag tycker det är gränsfall där, lät bättre med han, men honom är väl korrekt. Anyhow så tänker jag inte ändra.

Sunday, 06 August, 2006  

Post a Comment

<< Home