NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-08-06 - Legjob

Yeees, idag kom mitt leg! FINALLY, nu slipper jag gå ut med mitt pass! på tiden verkligen.

Igår var jag, Sanna Fors, Pierre, Johan och senare Sandra inne på gbgkalaset. Först satt vi och drack lite öl och käkade nachos och lyssnade på Arvingarna (på sannas initiativ) haha, men det var jättekul! Fick till och med buggat lite, fast det gick ju som det gick på olika sätt! Sen gick vi till bananen och ställde oss för att titta på CKY. Jävligt skoj! Dom var så mycket hårdare live än vaad dom är på skiva så det var lite överraskande, men dom rockade jävligt mycket och hade balla saker för sig!

Föresten! Lite big deal här: Har fått jobb! Eller vikariat. På fritidsklubben här i Åsa, kanonbra! Har fått schema för hela nästa vecka! Eller tis-fre och måndagen där på. Jävligt najs. 100kr i timman, plus semesterersättning. Jag klagar verkligen inte! Well hell over and out.



3 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

Fan va nice'igt, Jobb & allt nu jö, va skall du göra på fritidsklubben då? schasa ut drägg åsånt eller?

Nåja, men fan legg? 86emma18! vart är din körkort slöröv!

Tuesday, 08 August, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

rövfan. Det kommer någon gång! (seriöst så har jag råd att ta lite lektioner nu)

Wednesday, 09 August, 2006  
Blogger Adam sade...

det är bra det!

Laaaajjnooooo richibiljetter!!!!!!

Wednesday, 09 August, 2006  

Post a Comment

<< Home