NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-08-01 - Wiii

Great News! men först en summering av dagen:

Skrev klart CV till Shell, så stoppade jag i det i ett kuvert och gav det personligen till en av cheferna, han ska ringa mig. Bra. Sen åkte jag hem och skrev klart CV till Överskottsbolaget och postade det kuvertet på posten. Sen åkte jag och mamma och tittade på kamelerna och eflefanterna som uppehöll sig kring Ciruks Maxximum. Blev inte direkt glad. Tycker inte elefanter och lamor och giraffer och skit hör hemma på cirkus, dom borde inte få vara i fångenskap. Well well. Sen åkte jag och mamma till Centrum och kollade i en liten klädaffär, köpte två tshirtar för 20kr styck! Dumt att inte passa på, en svart och en grå. Nu till dopm bra grejjerna: Fick ett jävligt bra sms från Adam, han har hittat en rumskamrat! Jäävligt najs, som dessutom ska flytta in direkt. Så jag slängde iväg min förhoppningsvis sista betalning till Adam idag. Åååh. Gott! Tänk om man kan få ett jobb med. då kommer kulorna rasa in!

Detta firade jag och mamma med att handla mat på thaien. jäkligt gött. Nu ska jag dricka upp min cola, ska ner och fika lite. WIIIIIII



1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

underbart ju :)

Tuesday, 01 August, 2006  

Post a Comment

<< Home