NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-08-01 - GBGkalaset

Sitter och planerar gbgkalaset. Den enda fatala krocken är söndag den 7:e... När Tiger Lou spelar... Min bror ska ha kalas här hemma då... JÄVLIGT synd. Men vi får se ifall jag kan komma loss... Hmm.

Fest på lördag i Åsa. GRYMT!

eftersom att jag tar allt i bakvänd kronologisk ordning kan jag ju ta det som kommer närmast nu då:

Min bror som precis gått på sin semester föreslog idag att han och jag skulle ta med vårat pick och pack och ta bilen en hyffsad bit norr ut, för att sedan vandra i skog och mark i några dagar! Sova i vindskydd och laga mat på stormkök osv. Skitmysigt! Lite dålig tajming bara för Pierre kommer ju hem inatt. Men vi hinner nog träffas hoppas jag! Dom här två veckorna han har varit i Bulgarien har varit fan dom två längsta veckorna i mitt liv! DAMN! Fan, Pierre var borta i två veckor, jag var borta i 5 månader. Förlåt..Eller nått. Men nu kommer han ju iaf hem i natt! Yeah. Ska bli kul att höra på deras historier.

Jag är hungrig... Nu måste jag posta detta inlägget, annars måste jag ändra titeln till 2:a Aug!

Over and out jag vill ha dig inatt.



0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home