NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Wiie 2006-07-13

Börjar med det som för mig är bra:

Idag har jag och mamma åkt runt och letaat efter en billig platt skärm till den stationära datorn, vi hittade en bra i Varberg så nu har 19tums kolossen försvunnit från mitt skrivbord, känns så jävla värt! Sen passade jag på att flytta en högtalare, så nu har jag båda framför mig i perfekt avstånd. Passade även på att göra kablarna till högtalarna exakt lika långa och samtidigt gjorde jag nya avslutningar på kablarna och snurrade till kopparn utan att nudda dom med händerna, allt för att bli av med oxider och förhindra att nya uppstår, DET FINNS INGA GENVÄGAR TILL DET PERFEKTA LJUDET, men jag har kommit en jävligt bra bit på vägen och jag är så JÄVLA nöjd med ljudet nu. Helt underbart!

Sen till det som inte är bra för mig, är så jävla avundsjuk, dels har snyggbecca åkt till USA, Chicago. För att stanna där i 6 långa veckor! Sen har precis Sanna Fors åkt iväg till London för att hälsa på Annie the Au Pair över helgen! Daaamn på er! När jag har cash kommer jag Annie! Sen...Ifall du läser detta USA, så kommer jag och hälsar på dig med!

Fick precis reda på av Sanna Håå att det blir filmkväll imorgon, Mys!

Sen räknade precis min hjärna ut att eftersom att mina båda föräldrar åker iväg med motorcykeln imorgon bitti får jag ännu en FF-Helg! YEAH!!!


Jag saknar saker att ha på väggarna i mitt rum! Ifall någon vet snygga och billiga saker typ tavlor etc att hänga upp, please tell!



3 Kommentarer:

Blogger maua sade...

Köp högtalare då!!! =P

Thursday, 13 July, 2006  
Blogger Rebecca sade...

din tekniska lilla knutte!
jag laser, ska du komma och halsa pa nu eller? haha (fan vad jag hatar att fragetecken sitter pa fel stalle!!!!!)
pussel!

Friday, 14 July, 2006  
Blogger Adam sade...

skinksås

Sunday, 16 July, 2006  

Post a Comment

<< Home