NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Uuuh

Internet pajjade någon gång i natt. Kom igång nu strax efter frukost, hade en svettig halvtimme som innehöll mängder av omstartar av modem och router, testade telejacket med telefonenen och övervägde att ringa till Telia, men gud bestämde sig för att blåsa liv i min adsl-LED och så började allt fungera igen. Skönt.
Idag i regnet (lite mysigt faktiskt) blir det städning, ska sortera och slänga skit i en byrå. Sen bär det av till farmor och farfar för lite käk! Blir nog najs där.



4 Kommentarer:

Blogger Erika sade...

du tror ju inte ens på gud.

Tuesday, 11 July, 2006  
Blogger Adam sade...

Jag tror på Fonzie "eyyyy"

Tuesday, 11 July, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

jag är ju skenhelig? HAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Wednesday, 12 July, 2006  
Anonymous Anonymous sade...

Denna artikel är bokmärke värdig enligt min åsikt. Det är värt att spara för framtida referens. Det är fascinerande läsning med många giltiga poäng för kontemplation. Jag måste instämma på nästan varje punkt görs inom denna artikel.

Monday, 18 February, 2013  

Post a Comment

<< Home