NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























MUSIKLISTA

Idag har jag haft en go dag! Emma, en gammal skolkompis skrev till mig på msn och föreslog bad, så jag hängde på! SÅ jag har varit med henne och en till idag och badat och haft det gött! ÅSA ÄR BÄST - På sommaren!

Nyhet på min blog föresten (WOW), har en musiklista. Med mina låtar som jag precis har spelat i min iTunes, uppdateras hela tiden :) Tycker det är väldigt coolt, dock är detn ågot fel med tiden, förskjuten två timmar bakåt, men ändå!



3 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

Fett me smör va coolt du!...jag äter äpple! ;) till frukost! ;) skall till skolan och träffa den potensiella rumskamraten..right on! see ya pal!

Monday, 03 July, 2006  
Blogger maua sade...

Grymt! Rapport sen tack!

Tuesday, 04 July, 2006  
Blogger Adam sade...

hon verkade intresserad och skall höra av sig snart igen..hoppas det blir något, ja vet inte..jag blir aldrig riktigt nöjd med dom som frågar men det är la kanske för att jag har sånna höga krav ställa på personen som jag ser framför mig skall flytta in, en ball trevlig svensk kille som man har ha det ball som fan med..kommer nog aldrig hända men man kan ju altid hoppas :P

Tuesday, 04 July, 2006  

Post a Comment

<< Home