NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Kebab med Banan

Ännu ett inlägg som är påverkat av Sanna Fors, värsta. Det var nämligen hon som tipsade mig om att be om banan till kebabtallriken, sagt och gjort så beställde jag det idag, "bagaren" var inte säker på ifall det skulle bli gott, men jag stod på mig. Och faktiskt! Det smakade rätt bra! Det bidrog iof lite till den feta smaken som kebab har i sig självt, men jävligt gott när man var hungrig!

Nu sitter jag och lyssnar på skön House-musik och ser att klockan är 22:22...Hmm. Wow, det är faktiskt förlängning i fotbollen nu, 7 min kvar typ, ska fan ta en paus i bloggandet och gå ner och kolla klart! -------------------

Japp! Nu var det slut, Italien då, hejjade på dom under straffarna, för jag fick höra att dom inte hade vunnit på straffar i VM innan! Well well, nu var VM slut för den här gången! Kul har det varit!

Har lite funderingar på att starta en ny blogg, som ska behandla ämnet mainstream, med diverse krönikor och sådant, men jag tror fan inte jag orkar. Haha. Well!

Raised Fist är bra.



0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home