NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-07-31 - Fuck juli är slut imorn

Märke det nu när jag skrev titeln, nu jävlar är Augusti här imorgon. Skit vad fort det går! Men det blir bra.

Iaf så har jag lite snabbt knåpat ihop ett personligt brev och en CV till Shell, som jag ska lämna till Hasse där imorgon, hoppas jag kan jobba där! Weell.. Direkt efter jag skrivit klart cvn åkte jag och min familj in till Kungsmässan, jag fick inte övningsköra för pappa klagar att han aldrig får köra sin bil haha. Så det blev till att åka med både dit och hem. Iaf så åkte jag till kungs, jag behövde en fotfil och ett skärp. Kommer hem med ett par skor. Hah. Ett par Adidas Forest Hill. Dock är sulan Navy blå på min modell! Gillar dom skarpt!Sen gick jag även till JC och fick mina jeans lagade. Dom sprack när jag skulle försöka sitta med benen i kors med dom tajta brallsen haha. Over and out.



1 Kommentarer:

Anonymous Anonymous sade...

fan vad najs skor :)

Monday, 31 July, 2006  

Post a Comment

<< Home