NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-07-30 - Updates

Igår på dagen var jag hemma och var sjuk och tyckte synd om mig själv, sen kollade jag på en surffilm på datorn, så blev jag sugen på att...Ehm inte sitta inne. Så jag tog med min iPod plus min bok för att ha lite sällskap när jag gick till stranden. Meen så ringer Matte och frågar ifall jag har lust att haka och åka in till Kba och dricka en kall på någon uteservering! Skitkul, så det var bara att rycka upp sig, åka hem och duscha och ta på sig lite kläder. Körde en "stilig" stil med utsvängda hyffsat tighta jeans och en tight vit skjorta med mönster på, tog på mig fina skor och stylade en "fin" frisyr. Frisyren var bra, fick lite kommentarer som var positiva, vakterna verkade gilla mitt seriösa utseende, slapp fan visa leg när jag gick in på uteställena. Det var verkligen bara att kliva in på Kliv In. Höhö. Innan Kliv In hade jag och matte hunnit sitta på Kristiansons två gånger, El Patio en gång och sen tjötat lite med folk på Petter Niklas. Britta catchade upp med oss runt 11 och åkte hem kvart i två. Matte och jag var ute lite längre och tog sista bussen hem. Summa summarum: (HATAR DET UTTRYCKET, SÅ JÄVLA VUXET OCH ÄCKLIGT) så var det en trevlig kväll! Eftersom att jag har så extremt begränsad ekonomi drack jag bara typ 3 alkoholdrycker. Men vad gör det! Lätt att satiga upp idag då!

Nu är klockan 10:48 och jag har redan saker att blogga om idag. Jag har fått lite inside information om att det kan dyka upp ett arbetstillfälle på Shell här i Åsa. Så idag gick jag ner dit och pratade lite med en chef. Han var stressad och skulle precis gå, men han sa i alla fall till mig att skriva en ansökan och ge till honom, så skulle han ringa mig! Samtalet var väldigt neutralt och gav väl inget direkt hopp, men han kunde ju lika gärna sagt "nej vi behöver inget folk" Så det är ju ändock positivit! Over and out.



1 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

låter som en kväll roligare än att sitta inne iallfall? men häng kvar. jag skall försöka få hit en roomie snart! har satt ut en annons i tidningen med idag..over and out!

Sunday, 30 July, 2006  

Post a Comment

<< Home