NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























2006-07-15

Igårkväll försvann alla mina fredagsplaner så jag fick ta en ensamkväll, var sällskapsjuk som fan! Men iaf, stack ner till Shell och hyrde en film, det fick bli Munich, passade på att hyra en djup och lång film när jag ändå är själv! Eftersom att folk inte brukar vilja se sånna filmer. Den var iaf bra och, eller ska jag säga men, lång! 2:40.

Idag har jag varit med mina nya vänner Sofia och Alexandra en stund på Åsabeachen, jag kom ner sent och dom åkte tidigt så det blev inget bad för min del! Men det får man ta någon annan gång, nu är klockan snart 1500 och vi får se vad jag gör med eftermiddag och kvällen, kanske blir det bio, kanske blir det El Patio! Är i vilket fall som helst fattig som en kyrkråtta men. Man ska väl få känna på det också...



2 Kommentarer:

Blogger Annie sade...

Ja e me hemma idag. Sanna har akt hem nu..! Och ja, hon fick sig en tattoo hon me ;D

Saturday, 15 July, 2006  
Blogger Adam sade...

jag har det heller inte så fullt upp just nu. Kom ju iof precis hem från en trevlig resa "down south" men det var då det, kommer börja min mer "intensiva" träning nu men, jogga 3 ggr i veckan eller mer, situps & armhävningar innan läggdags etc..känner att det är rätt tid att dra igång det nu så det är fitt när man kommer hem, iallafall, saknar dig allt lite här nere..det är allt så saker som inte händer när du inte flummar runt..anyways, see ya paaalllie! you're ma homie

Sunday, 16 July, 2006  

Post a Comment

<< Home