NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Yayy

Som ni ser och antagligen skiter i så ser min blog lite annorlunda ut. Blir nog bra tillslut. Dom senaste dagarna har dominerats av välmående på dagarna för att sedan tona över till depp o allmäna fjortonårsbeteenden. Men men, nu är det dag och det är bra. Det är dessutom midsommar idag, fest i Anneberg! Har hopp om att det blir ballt.

Anlednignen till att jag bloggar nu är att jag igår gick igenom pappas fotoväska och hittade lite roliga saker, två filter, men främst en extern blixt, den är säkert 20 år gammal och verkligen inte gjord dör DSLR. Men den funkar och jag är glad! Wii vimmelfotograf here i come. Måste köpa en konverteringsring till filterna för att dom ska passa på min kamera, pappas gamla har den diameter på 52mm, min råkar vara på 58.

Nu blir det allmänt midsommarfixande. Stressigt och oorganiserat då mina föräldrar kom hem efter två veckors semester igår och idag är det get together för släkt mm!



4 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

är den klar eller? haha..lite vitt men det är la bra, se om du kan få jobb hos aftonbladet ;)

Friday, 23 June, 2006  
Blogger Erika sade...

haha för ett år sen.... :P
midsommar jag säger då det.
lol ^^

fjortisbeteenden... har du skurit dig eller ;)

Friday, 23 June, 2006  
Blogger maua sade...

nä jag skär mig inte.

Saturday, 24 June, 2006  
Blogger Adam sade...

har du ronkat då?

Sunday, 25 June, 2006  

Post a Comment

<< Home