NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Uppdaterar på Sanna F's begäran!



Var inne i Gbg idag med helenius x 2 och Sanna Fors! Det var skojjsigt. Sprang omkring i skoaffärer och klädaffärer! Stundtals fick jag flashbacks från när jag var med mamma när hon handlade kläder och jag bara hatade det och jag började till och med gråta! Så långt gick det verkligen inte idag, haha men jag kände mig lite lost bland damtopparna på HM!

Sen när vi kom till Weekday var det rooligt, fanns massor med grymma Cheap Monday och jag köpte dom jag hade siktat in mig på! Så nu har jag joinat hela tjejligan med brallsen! Dock var det fett jobbigt att prova byxorna, skitmycket folk och rätt öppna omklädningsrum! Gör väl inte mig något egentligen men man brukar kunna rymma undan stressen i omklädningsrum, men icke! Sen gick vi mot tåget och så åkte vi heeem. Tycker jag summerade de 5 timmarna rätt kort här!

Jag har dock en jättejobbig känsla i kroppen...Som jag kände i stan med. Jag känner mig typ stressad och orolig... Utan att veta varför. Egentligen vet jag nog vad det är...En lägenhet som ska betalas, inget jobb och ingen tjej.... Jag vill ha det. men men! Får la citera mig själv:

note to self: sluta gnäll



0 Kommentarer:

Post a Comment

<< Home