NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Lista

DAGENS:
klädsel:
Jeans + tshirt på dagen, linne + kortisar när jag spelade boll
frisyr: Elektriskt, lite vatten i = FYE!!!
låt: The Donnas - I Didn't Like You Anyway
tv: LITE fotboll på tv.
vill ha: inte henne längre.
sjuka: Snuva
tråkigaste: Dåligt humör
roligaste: Fotboll med min made man pierre

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Ingen har ens sovit i den sängen jag har nu... =/
såg dig gråta: Vet inte.
fick dig att gråta: Emma
fick dig att börja skratta: Pierre
du gick på bio med: Adam i Aus
du gick på stan med: Hmm när gick jag i stan?
skickade ett e-mail till dig: YouTube Service mail.
skickade ett sms till dig: Emma faktiskt.
skickade ett lunarinlägg till dig: Om man räknar efterfesten så var det nog Annie!

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Sluta göra listor för tjejer. NEJ. Jag har aldrig haft nån flickvän.
bråkat med ditt husdjur: Har bara fiskar, dom trackaserar mig och jag hatar dom. Är så jävla rädd...Uuugh!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tss nej.

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Nej
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Nej
Frankrike: Nej
Spanien: Nej
Italien: Nej
Kroatien: Nej
Grekland : Ja
Österrike: Nej
Schweiz : Nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
Belgien: Nej
Turkiet: Nej
Australien då? =(

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: Tänkte skriva akvariefiskar...Men jag ska nog komma på nått djupare... Att inte hitta nån jag kommer att älska longtime...
Vart vill du gifta dig: Liitet ställa utan folk.
Vem hatar du verkligen: Hitler, Kim II-sung
Varit kär:
Ja. Typ
Kör du bil: Övningskör
Har du ett jobb: Neeeej! =/
Gillar du att ha folk omkring dig: Verkligen inte alltid! har nog en bra mix...
Är du ett hälsofreak: Hell no!
Är du ensam nu: No Pierre är här
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Lyssnar inte på musik som fastnar = Bra musik.

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt datorrum antagligen. Bara här jag är.
Typ av musik: Rock, hardcore, elektroniskt och alternativt, pop och indie och sånnt!
Parfym: Lacoste - Essential
Månad: Juni Juli Augusti + De månader som har snö.
Mat: Kebab o husmanskost
Dricka: Cola och öl!
Godis: Surt o syrligt i härliga färger! Godispåsar som ser ut osm en tantgarderob är blä! = choklad och lakrits och så. Fast det är gott med ibland. Hmm!
Tidning: GP
Film: Bra filmer, sånna som får bra betyg på imdb.com - Typ Pulp Fiction, Fightclub, the matrix och nu senast, V for Vendetta.
Skådis: Brad Pitt
Djur:
Hmm..Vet inte. Ibland hund.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Inte sprutat ut tårar men, ja.
Köpt någonting: No
Varit sjuk: Ja
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Nej!!!
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Mjea
Träffat någon ny: Typ, umgicks lite med min granne idag, han är typ 3.5 år.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Nej
Kissed someone: Nej
Ätit: Ja



4 Kommentarer:

Blogger Erika sade...

majs. den tar jag ^^

Sunday, 25 June, 2006  
Blogger Adam sade...

det är lurigt att hitta kommentarknappen men hej!...sluta göra tjejtest hehe...pöss

Monday, 26 June, 2006  
Blogger Adam sade...

förresten, skall du inte ha en logo eller något på sidan? lite trist utan nått va?

Tuesday, 27 June, 2006  
Blogger maua sade...

under construction!! Krångligt?? Den är väl jättestor?

Tuesday, 27 June, 2006  

Post a Comment

<< Home