NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Dagen har varit skön!

Vaknade hos pierre vid 11 tiden varpå vi gick in och åt frukost. Sen gick vi ut på altanen och badade lite i solen! Skönt när det inte var moln på himlen. Sen bestämde vi med Markan Tarkan att vi skulle spela lite golf. Så han kom och hämtade oss så åkte vi till Myra (mellan kba och fjärås) och spelade. Jag gick två rundor, den sista gick jag med som fotograf. Ska lägga in korten på datorn snart och se ifall det blev några bra! Är sjukt sugen på ett vidvinkel objektiv...!

Har passat på att tappa mitt pass idag med, tappade det när vi gick med golfbagarna från mig till åsa hallen. Skumt, har i alla fall fått tillbaka det nu. Var en äldre man som hade hittat det. Jävligt skönt!



1 Kommentarer:

Blogger Annie sade...

Hi baby!! Har kollat din andra blogg som du inte ha uppdaterat ju... dumt! Men nu hittade ja din :)
Mitt mob-nr har ar: + 44 (0)7962615019.
Men mitt vanliga, svenska funkar att skicka till ocksa, bara det att det ju ar billigare for mig med den engelska.
Hoppas allt e bra hemma o att du har fotat o partat ordentligt med alla studenterna! right? ;)

kissen love!

Friday, 09 June, 2006  

Post a Comment

<< Home