NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Jaa igår var det sjukt mycket vuxenfest. Pinsmat men roligt såklart. Fulla vuxna som dansade till inte fullt så bra musik och ja haha. För er som missat så hade min mamma och min moster lite kombinerat födelsedags-fest sådär. Mitt på kvällen typ vid nio blev jag och Pierre jättsugna på att gå ut på krogen, vi visste att sanna, lina, annie och gabbie skulle ut så vi ville hänga med, men vi hade våra leg i Åsa, hade verkligen inte planerat att gå ut, men vi gick till deras förfest i alla fall och det var skojs. Sen när dom gick till tåget var ju emminen kvar i vanlig ordning, så då gick vi tre in till storarummet och kollade på poöängutdelningen i den där melodifestivalen, haha.

Min mobil som jag har fått ha av pierre är cepe föresten, den går typ inte att ladda. Fan!



1 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

låter som en hejdundrandes fest du hade du!...smucket aaah!

Sunday, 21 May, 2006  

Post a Comment

<< Home