NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Det har varit en bra och mycket aktiv dag! Började med gym, sen kom pierres föräldrar och hämtade oss utanför gymmet, träffade blide med, skoojigt! Sen åkte vi till det Thaistället som gör att Sannas garderob luktar fritös och käkade buffe. Najsigt värre.

Senare (eller var det innan?) Åkte vi till Kungsmässan och jag tittade ut en parfym som jag ska köpa till mig, fastnade för Lacoste Essentials! Blir nog den inom några dagar...

Sen åkte vi runt lite, till Willys bland annat, sen bar det av hemmåt där jag och Pierre äntligen fick tvättat båten! Nu återstår bara vaxningen och monteringen av motorn, förhoppningsvis...

Lägger upp lite bilder från gårdagen med, bara för att hålla takten uppe...Undrar vem som läser och kollar på dessa bilder föresten??? Aja!





Sitter föresten och lyssnar på R.E.M nu. Jävligt skönt, har nog gått ifrån screamo/hardcore musiken nu känns det som. Det är helt enkelt skönare att lyssna på annat, men då kommer ett annat problem...Vad ska man lyssna på? Har lite musiktorka för tillfället. Lyssnar på Placebo som är jävligt bra, sen har jag även börjat lyssna på en del Drum and Bass... Angels and Airwaves som jag hade så stora förhoppningar om är ju helt värdelösa...Skittråkiga låtar som är lika dana, har lyssnat igenom albumet typ 10 gånger och jag har verkligen velat börja tycka om dom, men det är ingen låt som har fastnat eller satt nått spår. Värdelöst...Well! Nu ska jag antingen kolla på Indiana Jones (tack Adam) eller kolla på Lost!

GONATT!



5 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

låters om ni fick gjort mycket.
Vem säger att du alltid måste ha ny musik, lyssna på hard-fi,the killers, head automatica, death cab..lite allt möjligt. allt är fortfarande bra

Tuesday, 30 May, 2006  
Blogger Adam sade...

WTF! har du reklam i din blogg?

Tuesday, 30 May, 2006  
Blogger maua sade...

Reklam? Kollade du vad det var?

Tuesday, 30 May, 2006  
Blogger Rebecca sade...

jag läser! följ mitt exempel, glid in på singer/songwriterlinjen! ani difranco, cat power, ryan adams, sufjan stevens etc! annat du bör lyssna mer på: the dresden dolls, hefner, matt pond pa, mojave 3, halloween alaska.. och sånt! pussel!

Tuesday, 30 May, 2006  
Blogger maua sade...

Tack becca!!!

Wednesday, 31 May, 2006  

Post a Comment

<< Home