NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Dagen har varit bra bra! Började med att kolla på sesongsavslutningen av Lost... Hur fan ska jag hålla mig utan att bli tokig innan nästa sesong börjar? Jaja.

Sen kom mamma hem och vi åkte in till Kungsbacka, fick en kudde till min säng, som man får en skymt av på första bilden, sen åkte vi till Kicks och jag fick äntligen en parfym, tog desvärre inget kort på den men det kommer i morgon eller ikväll. Ska förmodligen betala halva, hoppas hon glömmer det! hewhew. Sen åt jag och pierre på Buffé. Jävligt gott, fick ingen glass dock, var tvungen att springa till bussen i vanlig ordning.

Sen åkte vi hem till pierre och jag tog med min dator hit. Så vi har suttit och spelat lite, fast bara lite, största delen av kvällen har vi spenderat med att skriva hans arbete i svenskan, tyckte det var roligt att hjälpa till så jag skrev en hel del och gjorde framsidan. Ser föresten att pierre summerar dagen i sin blog så läs där--- bokstäver. Nu ska jag ringa min pappa så han kan hämta mig. Blev körd hit för det regnade så jävligt nämligen.








1 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

varför har du inget körkort än?

Tuesday, 30 May, 2006  

Post a Comment

<< Home