NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Namn: Emil Mauritzson
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Helt okej! Glad, mystrött
Favoritgodis: Surt/Syrligt gelegodis
Är det nåt du absolut inte äter: Vegemite
Kläder just nu: Nya svarta jeansbyxor, som inte är stora nere vid fötterna, lite emostil :) Gillar dom som fan!
Musik just nu: From Autumn To Ashes - All I Taste Today Is What's He
Vad sa du senast: Kommer inte ihåg vad jag sa, godnatt kanske
Favorit-hangout: Min o Adams lägenhet!
Sommarplaner: Surfa! Fast det är ju iof vinter då... Kallt men stora vågor!
Är du bra på matte: Nä!
Fisk eller badkruka: Ibland både och, dock inte samtidigt
Saft eller alkohol: Alkohol typ
Längd och vikt: Vet inte och typ 62
Favoritväder: Sol! Men inte för varmt, får gärna hålla sig runt 30.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En fet machete, eldstål och extremt bra vandringskängor
Spelar du nåt instrument: No
Morgon- eller nattmänniska: Både och! Gillar natten, men det är gött att gå upp tidigt med
Sparare eller slösare: Jag sparar tills jag har råd att köpa det jag vill
Vem är viktigast för dig: Hmm vet inte i dagsläget
Tror på liv på andra planeter: Vore trångsynt att inte göra det
Kommer du ihåg din första kärlek: Inte varit kär...........
Älskar du henne/honom fortfarande: Duh
Har du några homosexuella vänner: Hmm nä det tror jag inte :)
Tror du på mirakel: Nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Mot vissa är jag det
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte, mer än ett barn iallafall, inte för många...
Bio eller promenad: Varierar!
Snarkar du? Ja :( Hatar det riktigt mycket. Gillar inte att störa folk som sover. Är hellre vaken då
Stjärntecken? Skytten
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Kackerlackor
Det här är jag bra på: Inget direkt.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Teleporteringsmöjlighet, så kunde jag plugga här men vara med dom jag vill i Sverige
Vad vill du jobba som? Någonting inom reklam eller liknande, vill designa saker som folk läser!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Kebab
Skriver du dagbok? Nej
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej.....
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har ej bestämmt mig ännu!
Stökigt eller välstädat? Helst välstädat men det brukar ju vara stökigt
Gungar du på stolen? Nja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ska göra det i dagarna förhoppningsvis!
Vilken hand håller du gaffeln i? Den rätta, vänster
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Sitter en vägskylt som det står "DANGER - Services Below" på, ovanför min säng
Hur är din drömtjej/kille? Jag vet en
Hur många syskon har du? En cool bror!
Vad är du mest rädd för? Vill inte skriva det här
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? Nej!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Mekatronik - Hörde att det var bra, visste inte vad jag gav mig in på, men det var en bra språngbräda!
Anser du att du är stark? Nej :)
Brukar du sola? Nja ibland, det är rätt gött!
Har du komplex och för vad? Ja det har jag. Orka
Kaffe, te eller inget? Kaffe! Åh så gott
Har du en besatthet? Nej tror ej det!



1 Kommentarer:

Blogger tess sade...

du behöver uppdatera, lillebror.

Wednesday, 12 April, 2006  

Post a Comment

<< Home