NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























I'm Yours Too Baby...

Sitter här och lyssnar på Tiger Lou. Den nya skivan Loyalist. Den är så jävla mysig. Jag tänker på regn, mörker och gatlyktor när jag hör den skivan. Lyssnade på den när jag var på väg till jobbet när jag bodde i Åsa. Dom låtar jag förknippar med regn gillar jag ofta extra mycket. Vet inte varför det är så men. Det är mys iallafall.
Alla hjärtans dag var igår. Det var en bra alla hjärtans dag.
Jag vill skriva dagbok om ALLT, jag kan inte ha bloggen till det, men jag vill inte skriva i en bok, för jag vill samtidigt att någon ska läsa det jag skriver. Kan ju göra en anonym tredjeblog, men ingen kommer ju läsa den, för ingen vet vad adressen är, och jag kan ju inte ge ut den till någon... Hmm får väl tänka istället.

Idag har jag varit ute och sprungit, eller det var så det skulle bli, i mina tankar, i sjävla verket begav jag mig ut på en tur, sprang i typ 10-15 minuter bort till segelbåtsuthyrningen, sen kom jag på att det inte alls är kul att springa och att det mest är jobbigt. Sånnt gör jag... Grejjer som låter bra när man tänker på det men som inte blir så bra när man gör det. Som dom där byxorna jag skulle börja sy på hemma, hade värsta visionen i huvudet men det blev ju inte så bra... Sen skulle jag sy till ett linne som var för stort här. Det gick inte heller så bra...

Imorgon är det möte på skolan, för min linje, Graphic Design. Ska bli skoj! Fast jag tror det är mest saker som ska ordnas nu. Vi ska fixa idkort och få listor på böcker vi ska köpa osv. Men det blir nog bra! Ska bli avskiljd från Adam, han ska på samma möte en halvtimme efter mig, med sin linje. Det ska bli spännande att se hur många som ska gå samma utbildning som jag. Även fast man bara får se den internationella delen av klassen. Resten kommer på måndag! Hoppas det blir en fin grupp!!!

Igår var det O.C på teve, gud vad det är bra! YEAH. idag såg vi på HOUSE. En läkarserie. Skitbra verkligen. Fast det är svårt att förklara vad den handlar om så det skiter jag i. Ni i Svea kan inte se den på teve ändå. TJI.

Nu ska jag nog hitta på så lite som möjligt, ska försöka hoppa i säng så tidigt som möjligt. Senast tolv! Kram på er alla som läser min blog! Känns gött att bara kompiseliten vet om denna bloggen :)



1 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

Det kan vara rätt bra att skriv ner tankar bara för att kunna läsa igenom dom sedan. ge inte ut bloggen till någon..skriv bara ner viktiga saker som du sedan kan minnas eller kolla tillbaka på.
Iallafall så tror jag det skall bli ball som fan att komma igång med skolan och se vad det hela handlar om egentligen..

Nu skall jag sova iallfall och emil! du skrev 12, nu är klockan 00:17 and your still up!

ajjabajja!

godnatt!

Wednesday, 15 February, 2006  

Post a Comment

<< Home