NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Åh mitt huvud sprängs.

Det där var lite överdrivet, men jag har ont i huvudet, och det är inte vattenbrist för jag har tankat vatten som en kamel. Ska prova att gå ner och dricka kaffe nu. Hoppas det hjälper. Isåfall är jag rätt vuxen. Om jag måste ha kaffe för huvudvärken!

Vi var på skolan idag. Trodde det skulle vara info men det var pappersarbete. Så nu har vi "enrollat". Imorgon ska vi ta kort och få våra student ID. Jag och adam har kommit i samma grupp. Så vi har samma lektioner på samma tider. Dessutom har vi torsdagen och fredagen ledigt! Fast rätt så busy måndagar. Men det är jävligt bra. Alla på Bachelor of Arts (Design) läser samma ämnen första året. Så det är fiiint!

Nu sitter jag bara och väntar på att en Podcast ska bli nerladdad till min iTunes och att jag ska lägga in den på iPoden så jag kan gå ner till Dome och dricka en Large Long Black. Många fina ord och namn där! Ska nog läsa lite bok med, "midnatt" av Dean Kontz läser jag nu.

Har gjort om denna bloggen med nu. Är jävligt nöjd. Nästan för nöjd...Nu måste jag göra om min förstablogg igen, denna kan ju inte vara snyggare... Fast jag gillar nog denna mer, här kan jag ju skriva vad jag vill!



2 Kommentarer:

Blogger Erika sade...

Large Long Black får mig osökt att tänka på....choklad :P. haha ;)

Thursday, 16 February, 2006  
Blogger maua sade...

lol

Thursday, 16 February, 2006  

Post a Comment

<< Home