NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























1. Vem är du?
Emil, en cooling som bor i Australien.
2. Attityd:
Vet inte... Snäll när jag vill.
3. Ålder:
19.
4. E-post:
Hej man får spam om man skriver ut mailen såhär!
5. Stjärntecken:
Skytte.
6. Jag kommer från:
Kungsbacka.
7. Jag bor:
Perth - Australia.
8. Mentalitet:
Vad ska man skriva här?.
13. Internet Explorer eller Netscape?:
Mozilla Firefox.
17. Familj:
Mamma, Pappa, Bror.
18. Kroppsdel du har mest nytta av:
Man kan säga att det är ett samspel! (förhelvete).
21. Varelse jag är lik:
Människa.
22. Tror du på något?
Ibland tror jag att världen kommer bli bättre, ibland tror jag att den kommer falla sönder.
23. Frisyr:
Lite för långt nu, snelugg.
24. Hårfärg:
Blondare och blondare av solen = yay.
26. Längd:
Vet inte...178 säger mig något...
28. Skostorlek:
43.
29. Gillar:
Livet.
30. Ogillar:
Trasiga iPods.
31. Favoritmat:
Hmm vet inte!
32. Favoritglass:
Har varit svag för choklad det senaste.
35. Favoritdryck:
Pepsi.
36. Gillar du godis?
JA! Lösgodis, finns det i aus? - NEJ.
37. Isåfall vilken sort?
Syrligt gelegodis.
41. Mina favoritklädesplagg:
Har inget riktigt...
42. Min favoritbok:
Da Vincikoden.
43. Min favoritmusik:
Indie-pop/rock med elektoniska inslag.
44. Min favoritlukt:
Kaffe på morgonen.
46. Öl eller vin?
Öl, Corona.
47. Liknar du en kändis?
Har fått höra att jag är lik Darin.
50. Bästa låten i världen:
Vet inte...
53. Skriver du dagbok?
No men jag skriver loggbok snarare, på bloggen.
55. Älsklingsfärg:
Några speciella gröna toner.
56. Skulle aldrig ta på dig:
Rätt så många...
57. Vad ville du bli när du var liten?
Vet fan inte?
58. Blev du det?
Jag är inget ännu.
60. Sportbil eller familjebil?
Bil.
61. Katt eller hund?
Hund.
62. Har du nån nojja?
Hmmm nä.
63. Fobier?
Inga direkta fobier, avskyr vattenormar dock.
64. Deppig eller glad?
HAPPIEE.
66. Värdesätter du ärlighet?
Vem gör inte det?
69. Känner du en mytoman?
Erika? :P Nä det gör jag inte.
70. Har du pojkvän/flickvän?
Nope...
71. Är du kär?:
Nä...
74. Vem/vilka vet mest om dig?
Erika, Pierre än så länge!
75. Gillar du att slåss?
Nej.
79. Är du seriös?
Inte alltid!
85. Vem är snyggast i världen?
Emma, Paris Hilton.
86. Vad är du allergisk mot?
Gluten.
90. Vad gör du nästa år?
Pluggar.
92. Hårdrock eller synth?
En mix? :)
94. Har du utländska föräldrar?
Nope.
98. Är du sexuellt frustrerad?
Likt dom flesta singelstudenter är jag väl det.
99. Vem är snällast just nu?
Mamma och pappa var rätt snälla när odom sponsrade mig med lite pengar till kameran.
100. Var har du ont?
Ryggen ibland.
108. Vad tycker du om idrott?
Beror på vad man gör och vem man har osm lärare.
109. Gillar du att fotografera?
Oh yeah.
111. Salt eller socker?
Salt.
117. Gillar du ketchup?
Nä men jag avskyr det inte.
118. Sushi eller hamburgare?
Hamburgare.
119. Små eller stora bokstäver?
En mix där va!
124. Är du blyg?
Sometimes.
129. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då?
Backpacka runt i massa länder.
133. Har du någon piercing?
No.
135. Använder du smycken?
Armband.
138. Är du glad nu?
Pretty average.
139. Var du glad igår?
Japp!
141. Vem skulle du vilja ge mjältbrand?
Ingen gärna.
142. Kaffe eller the?
Kaffe.
145. Om jag vore en färg:
Jag skulle inte vara en färg.
146. Jag har kysst:
Annie, Blått, Betina, Elina, Erika, Hon i poolen, Johanna, Karolin, Kristin, Vibecke. Shit! Den blev längre än jag trodde. (hittade min kysslista).
147. Sexuell läggning:
Straight.
148. Jag har:
En cool kamera.
149. Barn:
Är små och osmarta.
157. På min fritid:
Datorn, med Adam.
159. Om sex månader:
Är det vinter och bra surfing i australien!
160. Jag samlar på:
Inget.
165. Jag ångrar att jag inte:

166. Jag blir glad av:
Hmm, bra inköp! Som min kamera.
167. Jag blir förbannad av:
USA.
170. Om jag fick 10 miljoner:
Skulle jag varit en studieskuldfri man. Sen skulle jag gett till min mamma och pappa och min bror, sen skulle jag sparat för framtiden samt finansierat en fett lång backpackerresa efter jag har gjort klart mina studier här!
172. Det här skulle jag inte göra ens om jag fick en miljon:
Haft ett tråkigt jobb.
174. När ingen ser mig:
Tänker jag mycket.
179. Bästa tekniska uppfinningen:
Internet.
180. Levande begravd eller levande kremerad:
Fyfan. Svårt val. Vet inte.
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet:
Nä! Det hoppas jag inte. haha.
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon:
Oh yeah.
194. Jag har använt sexleksaker:
hehe aa.
195. Vilka:
vibrator.
197. Jag har betalat för sex:
NO.
207. Min konstigaste sexuella upplevelse:
Hmm vet inte...
208. Beskriv dig själv med tre ord:
Känner mig så ego när det bara kommer upp bra saker i huvudet så jag skriver inget.
209. Har du nån gång varit deprimerad:
Det beror på hur man definerar deprimerad. Men det är klart att man har varit depp som helvete.
210. Känner du någon som varit/ är deprimerad:
Aaa.
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på:
Nä tror jag hoppar över det.
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän?
Tror inte det.
215. Har du bra självförtroende:
Ja, för bra?
216. Älskar du livet:
Lätt att jag gör.
219. Vad har du för humor:
Cepe humor, osammanhängande humor.
220. Har du en bästa vän:
Nej inte bara en.
226. Läser du?
Lite smått.
230. Mobiltelefonen betyder för dig:
Att folk kan nå mig. Därför är det ovärderligt skönt att inte ta med sig den ibland!
236. Drömmer du?
I allra högsta grad.
237. Om ja; minns du dina drömmar:
Jaha trodde det var framtidsdrömmar. Men jag kommer ihåg nattdrömmarna till en viss del.
241. Röker du?
Bara när jag är full.
243. Spara eller slösa?
Spara spara sprara -> Yay mycket pengar -> Köp
249. Favoritsemesterställe:
Hmm Grekland - Zakynthos var ett jävligt skönt "semesterställe".
255. Vem diskar hemma hos er?
Jag och Adam.
256. Storhandlar du?
Japp.
257. Är det något du är bra på?
Photoshop - Men allting är ju relativt.
258. Är du praktisk?
Ja lite.
259. Är du teknisk?
Ja lite.
268. Tittar på TV:
House, The O.C, Futurama, Simpsons, sen ska jag börja se på LOST när det kommer i kapp det jag redan sett.
269. Hur mycket tittar du på TV?
Som sagt varje kväll nästan.
270. Äger du nån leksak?
Min dator!
272. Lekte du med Barbies som liten?
Nej.
273. Eller föredrog du lego?
Åh Lego! Fan jag älskar lego! Bygger så fort jag får en chans!
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt:
Sluta vara en präst på 1500-talet! Njutfullt.
275. Vad anser du om porr?
Beror på.
276. Fotograferar du mycket?
Har varit nere i en fotosvacka pga kamerabrist, men nu jävlar!
279. Högtid du gillar?
Alla! Midsommar, jul!
280. Har du prestationsångest?
Nää.
283. Dricker du mjölk?
Ja.
290. Har du varit på festivaler?
Inga vanliga musikfestivaler nej.
293. Hur ofta byter du sängkläder?
Inte ofta.
301. Har du en bra relation till dina föräldrar?
Ja det har jag!
302. Gillar du att betala räkningar?
Vem fan gillar det? Det enda är väl att det är gött när man väl har betalt skiten.
303. Har du koll på din ekonomi?
Hyffsat, vi ska fixa stenkoll snart. Idag tillochmed.
306. Har du något synfel?
Tror inte det.
307. David Bowie eller Beatles?
Blank
308. Vet du vad ordet paradoxal betyder?
Nää
312. Brukar du be om varuprov när du handlar
Nej
316. Är du social?
Jadå det vill jag nog tro.
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag?
Nej. Då kan man göra någonting bättre, och mer romatiskt!
318. Vad är det mest romantiska du vet?
Att vara med den rätta. Hej jag har inte varit det ännu.
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då?
Det beror helt på!
321. Bra egenskaper hos en kille/tjej är:
Ärlighet, snällhet och allt sånnt!
322. Bra egenskaper hos en vän är:
Att den bryr sig.
323. Dåliga egenskaper hos en vän är:
Att den inte bryr sig
326. Vet du vad emotionell instabilitet betyder?
Njae
327. När något går sönder blir du:
Det beror på vad som går sönder!
328. När du gör dig illa blir du:
? Vad blir man? Trött. Orka göra illa dig!
329. Gråter du ofta?
Nej
331. Vilken är den bästa känslan du vet?
När man har köpt något nytt :D
332. Är känslor svåra att förstå sig på ibland?
Ja det är dom!
338. Tycker du utseendet är viktigt?
Ja det är det väl, men inte viktigt om man jämför med insidan.
339. Tycker du sex är viktigt i ett förhållande?
Ja.
341. Trivs du på ditt jobb/utbildning nu?
Absolut
343. Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du ändra?
Får man vrida fram den igen? Jag tror jag vet...
355. Favoritcafé?
DOME, men detä r mer ett coffehouse.
356. 50 tal eller 80 tal?
50-Tal.
357. Har du slagit någon nån gång?
Kompisslag men inget seriöst.
358. Om ja; skämdes du efteråt?
Haha nä.
360. Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande?
Ja det är dom.
363. Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit?
Nej för satan.
364. Vad får dig illamående?
Pedofili bl.a.
367. Trodde du på tandfen som liten?
Jadå!
369. Får du blommor ofta?
Vem får det egentligen?
371. Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig:
Fred på jorden!
376. Hade du en bra barndom?
Har...? Ja jag har haft en väldigt bra barndom.
377. Gillar du att fiska?
Ja det gör jag!
379. Gillar du kakor, tårta och bullar?
omg JA.
382. När brukar du gå och lägga dig?
Mellan 10 och 12.
383. Har du några särskilda kvällsrutiner?
Datorn - Borsta tänderna - iTunes - Sova
384. Hör du nåt ljud just nu?
Adam pratar om hur vi ska lägga upp ekonomin, samt nån konstig musik från hans dator.
385. Ensamhet är:
Jävligt skönt, om man kan bestämma när man inte vill vara ensam längre.
386. Hårfärg:
Blondt.
387. Ögonfärg:
Vet inte, typ blå!
388. Beroende av:
Internet, sms och musik.
389. Hur mycket smink använder du dagligen?:
Inget.
390. Vad har du ätit idag?:
Fruktsallad med youghurt.
391. Dagens klädsel:
Beiga tygbyxor och en tshirt. Kommer nog ta på mig kortbyxor ett tag för att sedan byta om till partykläder!
392. Senaste låt du hörde?:
Hmm lets think...Vet inte, det senaste jag lyssnade på var en podcast: Security Now! med Steve Gibson, ifall någon annan än jag bryr sig!
393. Senaste inköp?:
Senaste stora var min kamera, drack precis en kopp kaffe, stor long black.
394. Vilka hårfärger har du haft?:
Rosa, blått, lila, grönt, gult (blev gulgrönt), svart, orange.
395. Brukar du äta frukost?:
Alltid!
396. Vad gör du på helgerna?:
Dricker öl, tar det lugnt!
397. Gillar du att få uppmärksamhet?:
Ibland.
398. Din största talang?:
Har jag någon?
399. Husdjur:
Kackerlackor
400. Hur är ditt hår?:
Coolt, lite långt!
401. Brukar du bädda sängen?:
Nej! Adam gör det varje dag dock.
402. Har du mest skivor eller filmer?:
Den enda hårdvaran jag har är spel, resten är digitalt och då har jag musik!
403. Favoritaffär?:
Någon av surfaffärerna.
404. Hur gammal var/kommer du vara när du flyttar hemifrån?:
Jag var precis fyllda 19
405. Hur många timmar sover du på en natt?:
Helst 8
406. Föredrar du att vara singel?:
Jag har aldrig velat vara singel!
407. Senaste hångel?:
Erika i guess.
408. Är du nöjd med dig själv?:
ja, joo...
409. Hur mår du just nu?:
Kanon, är hungrig.
410. Senaste program du såg på?:
Awsometown
411. Senaste film?:
The Hulk. Fittfilm.
412. Senaste bok?:
The DaVincicode
413. Vad var det senaste du sa?:
JAG HATAR HULKEN, SÅ JÄVLA DÅLIG.
414. Hur ofta tvättar du ansiktet?:
När jag duschar, ska börja gör det oftare!
415. Vem vet mest om dig?:
Redan besvarat.
416. Vad har du i ditt fönster?:
Inget, har ingen fönsterbräda.
417. Vem var den senaste personen du umgicks med?:
Några från skolan, om man inte räknar Adam
418. Hur dags gick du och la dig igår?:
04:10
419. Och klev upp?:
12:00
420. Vad behöver du mest just nu?:
Mat
421. Har du bra minne?:
Fruktansvärt dåligt!
422. Vad ska du göra ikväll?:
Festa på skolan!
423. Piercings:
Nä.
424. Tatueringar:
Nope, funderar lite på det.
425. Längd:
Har jag inte redan skrivit det?
426. Skostorlek:
Har jag inte redan skrivt det?
427. Tycker du om någon?:
Ja det är klart.
428. Önskar du att du bodde någon annanstans:
Nej!
429. Tänker du på självmord:
No no
430. Tycker andra att du är attraktiv:
Det känns som jag har svarat på denna.
431. Vill du ha fler piercingar:
Har inga.
432. Vill du ha fler tatueringar:
"As Above"
433. Dricker du:
Ja
434. Använder du droger:
Oh no
435. Röker du:
När jag är full, är det massa frågor osm upprepar sig?
436. Vilket shampoo använder du:
En blå flaska! Hmm.
437. Vilken parfym använder du:
Det är dyrt med parfym.
438. Vilka skor använder du:
Tre par cconverse
439. Vad är du rädd för:
Olika saker.
440. Gillar du att tvätta:
Nä men det är ändå lite mysigt på något sätt!
441. Gillar du bergochdalbana:
Absolut!
442. Bär du ett donationskort:
Nope
443. Uppge din ålder?
19
444. Vad åt du till frukost?
REPEAT
445. Hur spenderade du sommaren?
Vet inte, på öar och på jobbet typ!
446. Vad förfestar du på?
Det man har. Öl och Tequila är favoriter!
447. Nätlinnen?
Inte på mig.
448. Vem fick du senast en komplimang av?
Kommer inte ihåg.
449. Vad sa personen i fråga?
N/A
450. Vad är riktigt jävla töntigt?
Anime. HAHA nädå. Jag är ju nörd själv så jag har svårt att säga något. Eller jo! När man har kragen uppfälld på skjortan!



2 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

SÅ JÄÄÄVLA JOBBIGT!
Jag kommer kanske läsa det om jag har skittråkigt och tröttnat på bush-spelet men annars? F U
BEEEAAAAACH!!


(party over here!)

Friday, 24 February, 2006  
Blogger tess sade...

jag orkade fan läsa hela, jag är stolt.
haha, ofta du är lik darin? O.o jag ska sno den här.

Sunday, 12 March, 2006  

Post a Comment

<< Home