NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Jag längtar efter er

Detg känns jättekonstigt att jag ska vara här i tre år.

Först tänkte jag: jag vill hem, men sen kom jag på att jag ska ju antagligen faktiskt vara hemma i resten av mitt liv, så då gör det inte så mycket om man är borta i tre år i början.

Men en sak är säkert, och det är att jag saknar er alla där hemma jättemycket! Men om typ 10-11 månader kommer jag hem en stund och säger hej och så gör jag så några gånger och sen är jag hemma för gott, tror jag. Man vet ju aldrig vad som händer, men det känns iallafall som om att jag vill bo i sverige i mitt vuxna liv.

Fast jag vill resa mycket med! Så när jag kommer hem så kanske man ska vara hemma i ett tag och jobba, sen göra en sesong i åre eller kanske tillomed i italien (jobba och åka skidor) och sen komma hem och jobba hemma lite, sen kan man åka till norge och rensa fisk, sen kan man ut och backpacka ett tag, så håller man på så i några år tills man inte känner att man orakr längre. Då kan man ta det lugnt och fixa ett "normalt" liv.

Fan vad jag babblar föresten, nä. Nu ska jag ta daganra som dom kommer, så kommer allt bli kanon. KRAM OCH PUSSAR ALLA



1 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

man vet ju inte heller riktigt hur du känner om några år...då kanske du åker hem men upptäcker hur jäävla trist sverige är och drar genast iväg igen till typ USA eller nått.

Världen är stor..jag är fan sugen på att bosätta mig utomlands..typ i australien,Hawaii, Usa eller england..

köss babe!

Wednesday, 25 January, 2006  

Post a Comment

<< Home