NY BLOGG:

http://metrosexual.vox.com/

http://egendomlig.blogg.se/
























Idag har våran landlord skällt lite på Adam, och det är mitt fel! =)
Jag hade lovat att jag skulle skicka in en kopia på mitt pass så fort som möjligt efter att vi hade flyttat in, det hade jag glömt att göra. Inte så bra. Men jag får göra det imorgon och skicka med ett litet brev att jag är ledsen att det hade tagigt sån tid och så! Det är nog lugnt.

Idag har vi iaf betalat hyran för första gången 5520 i månaden. Det är dyrt! Men det är för att den är möblerad och utrustad.

Jag har äntligen köpt ett par grymma kortbyxor som inte är badbyxor, det är typ som kostymtyg, svarta med vita ränder, litet tryck på fickan och sådär! Skitgrymma. Det är massa smarta fickor med, är helnöjd, dom kostade 50$. Det är typ 300spänn. Helt okej! Skulle köpt en keps med, men jag hittade ingen jag gillade direkt. Vi hittade en skitgrymm affär idag med när vi var på väg hem, det var typ en designer affär, som nästan bara sålde tshirtar. Dom var så jävla snygga, det var typ småpolitiska budskap på trycken och så, lite aktivistliknande. Rätt så dyra men fan så snygga! Ska nog köpa en tshirt där när jag har förberett mig lite ekonomiskt, den kostade 300kr typ så det är inte så jättefarligt. Trycket var iallafall en tjej som skjöt sig i huvudet och blodet och splattet som blev steg uppåt och blev samtidigt förvandlat till fjärilar. Så jävla cool och snygg!

Imorgon är det O.C på teve, fan vad gött. Dom visar sista avsnittet av sesong 2 precis innan första avsnittet av sesong 3 börjar. Yay! Snart börjar även Lost, och House. Varje dag är det Simpsons och en gång i veckan är det Family Guy och Futurama. Så jävla bra! Det enda som saknas är Scrubs...



2 Kommentarer:

Blogger Adam sade...

fan! går familyguy? det var som faan!
grymt, det har tillockmed jag missat :P

fis

Monday, 30 January, 2006  
Blogger tess sade...

hahaha omogna jävel som kollar på simpsons XD
fast jag har faktiskt börjat titta på family guy :$

Monday, 13 February, 2006  

Post a Comment

<< Home